Yasar Manav
yasar.JPG

1964 Kayseri doğumluyum. Orta ve lise eğitimi Karabük ilinde tamamladım.1983 Ankara Gazi Üniversitesi Sanat Eğitimi Yüksek Okulu Elektrik bölümü mezunuyum. Öğretmenliğe 1987 Yılı Denizli Acıpayam Endüstri Meslek lisesinde başladım. Muğla Yatağan ve 1994 yılında Fethiye’ye tayin oldum. 1993 yılında Ankara Hacettepe Üniversitesinden aldığım kursla bilgisayar formatör öğretmeni oldum.2000 Yılında Gazi Üniversitesinden aldığım eğitimle eğitici bilgisayar formatörü oldum.2004 – 2007 Yıları arasında Muğla İl Milli eğitim ve Fethiye ilçe milli eğitim müdürlüklerinde eğitici bilgisayar formatörü ve ilçe koordinatörü olarak görev yaptım.Birçok hizmet içi eğitim formatör öğretmen yetiştirme , halka açık bilgisayar kursları, Intel gelecek için eğitim kurslarında görev yaptım.Muğla ilinde öğretmen arkadaşlarımın derslerinde bilgisayar teknolojilerini kullanma ve daha iyi ders anlatılabilmesi konusunda katkı sundum.2007 yılında görevimden ayrılarak asli işim elektrik bölümü öğretmenliğe döndüm.Evliyim,Bahçeşehir üniversitesi bilgisayar ve öğretim teknolojileri 2. sınıfda okuyan bir oğlum var.Briç oynamak ve Fenerbahçe büyük hobilerimden birisidir.Barış ve aydınlık dolu günlerde yaşamanın paydaşı olmak dileğiyle.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License